Jak budować długotrwałe relacje z klientami w salonie fryzjerskim.

Jeśli jesteś właścicielem/ właścicielką salonu fryzjerskiego, zapewne nie raz zdarzała się sytuacja, kiedy po zakończonej wizycie klienta jedyne o czym pomyślałaś to zasłużony relaks. Ale nie tak szybko. Przecież zależy ci na stałym kontakcie z klientem. Chcesz, aby powtórnie odwiedził Twój salon fryzjerski i robił, to jeszcze wielokrotnie. Pewnie nie chcesz nieustannie tracić energii na to, aby zdobywać nowych klientów.

Plan budowania relacji posprzedażowych
Nie warto patrzeć krótkowzrocznie. Jestem fryzjerką, a więc obsłużę, poradzę i na tym koniec. Kolejne moje działania skupię na tym, aby znaleźć następnego klienta. Takie podejście nie jest racjonalne. Jeśli klient raz obdarzył cię zaufaniem, to należy zrobić wszystko, aby zaczął odwiedzać cię regularnie. Co więcej, zachęć go, do tego aby przyprowadził swoją rodzinę i znajomych. 

Jakie działania się sprawdzają w budowaniu długotrwałych relacji z klientem 
Jeśli chcesz, aby klient wrócił do ciebie ponownie podaruj mu bon z upustem na następną usługę. Jeśli będzie kolejny raz zastanawiał się jaki fryzjer ma zająć się jego włosami, to wybierze tego u którego będzie miał niższą cenę. Kolejnym, dość niestandardowym pomysłem na budowanie dobrych relacji z klientami jest kontakt telefoniczny po wizycie. Klient po takiej rozmowie będzie na pewno nieco zaskoczony, ale również dowartościowany tym, że nie jest dla ciebie osobą anonimową. Takie działanie pomoże w tym, aby twój salon fryzjerski wyróżnił się na tle innych. Kontakt mailowy lub telefoniczny pomiędzy wizytami, to również działanie mające na celu podtrzymać pozytywne relacje z klientami.

Pomoc w redagowaniu tekstu: www.fryzjerwokulski.pl